h3.post-title {font-family: 'CustomFontName', serif;}

Tuesday, March 8, 2011

wARkah UnTuk InCik ChEMOtHErAPy:((

                                       bismillahirrahanirrahim...


Asalamualaikum Incik Ahmad Chemotherapeutic bin Ahmad Drug.tujuan saya menulis suart ini adalah ntuk meluahkan ketidakpuasan hati yang telah lama saya pendam terhadap kamu....nama awk pn da hebat kn??mesti semua org terpegun mendengar nama yang begitu hebat lagi menawan ini..ala2 gorgeos g2....tp apakan daya encik chemo...wlaupn sudah hampir 3 bulan saya mengenali awk....saya belum lagi mengenali hati budi awk...saya belum lagi mampu untuk memahami awk....bahkan semakin hari semakin saya rasa awk menyusah kan saya...adakah cara saya mengenali awk bukan dengan cara yang bagus or bukan dengan cara yang menarik...teringin saya mendekati awak..menyelami perasaan awk..tp how do u expect me to understand you when u keep confusing me with all ur scientific and bombastik term....how do u xpect me to memorize everything bout u....can u pliz make it simple so that i can easuily understand u and eventually pass in my final exam....xnk la sb awk sorg sy fail...huwaaaaaaaaaaaaargh..pliz help me....pliz make it simple for me to understand ur very beautiful and pretty inner..i really wish to know and understand u best...so that, both of us can get the benefit...awk bole sentiasa di ingatan saya and saya pulak akan dpt sentiasa gunakan awk...pliz help me ye ....i beg u...harap rayuan saya ini dapat membuka hati awk terhadap saya yang begitu lemah ini..:(
sekian...
                                                                                                                                             love,                                                                                                                  izzah

0 comments: